maandag 20 mei 2013

Introduce yourself: Marjolein

Hi Girls!

Ook ik werk mee aan deze blog, dus ik zal me even voorstellen!
Ik ben Marjolein, ben 21 jaar en woon samen met mijn vriend en 2 katten in een heel klein schattig appartementje in het oosten in Overijssel.
Houd me graag bezig met mijn paard, vind het heerlijk om een 2 uur lange buitenrit te gaan rijden met haar.
Ook vind ik het erg leuk om me met fashion bezig te houden, en houd dan ook erg van shoppen.
Verder vind ik het ook heerlijk om met mijn vriend lekker een avondje op de bank te hangen en een film te kijken.

Onze blog Dream-catchers is ontstaan doordat ik de meiden liet weten al heel lang een blog te willen starten, als reactie op mijn plan bleek dat eigenlijk alle meiden een blog al wel als stille droom hadden.
We besloten dan ook met zijn allen een blog op te zetten, met de hoop dat deze een leuke, en prettige inspiratie bron word voor veel meiden.

Heb je tips, feedback of vragen, mail ons gerust!

Liefs, Marjolein




Geen opmerkingen:

Een reactie posten