dinsdag 21 mei 2013

Introduce yourself: Lotte

He lezer!

Naast Carlissa en Marjolein behoor ik ook tot de crew van deze blog. Ik ben Lotte, ik ben 21 en ik kom uit 'n dorp in Brabant. Ik heb even een gap year, maar begin volgend jaar hopelijk weer aan een studie op de universiteit: Culturele Antropologie & Ontwikkelingssociologie. De toelating is nog een beetje spannend, maar dat hoor ik binnenkort.

Ik ben gek op muziek luisteren, all day long. Daarnaast lees ik graag, het liefst ook all day long. Ik heb een grote interesse voor reizen, culturen, andere landen/talen, en maak er dan ook graag gebruik van als ik de kans krijg om weg te gaan. Het bakken van een cake, taart, koekjes, etc vind ik ook altijd erg leuk om te doen, en niet te vergeten: socializen met m'n familie en vrienden.

Ik heb een grote liefde voor schrijven, vandaar dat ik meedoe met de meiden aan deze blog. Mijn stukjes zullen dan vooral gaan over reizen en mijn collectie boeken, waar ik een onuitputtelijke bron voor ben.

Liefs, Lotte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten