maandag 20 mei 2013

Introduce yourself: Carlissa

Hallo meiden!
Ik ben een van de vele meiden die meewerkt aan deze blog, dus ik zal me eventjes aan jullie voorstellen. Zo weten jullie ook met wie jullie te maken hebben.

Ik ben Carlissa en ben 18 jaar. Ik kom uit Noord-Brabant, waar ik al mijn hele leven woon samen met mijn ouders. Ik heb nog een broer en zus die helaas beiden al op zichzelf wonen. Verder heb ik nog een hele lieve hond genaamd Snoopy. Dingen waar ik van hou zijn: Winkelen, film kijken, lekkere dingen maken, op vakantie gaan.  Mijn studierichting is Toerisme Frontoffice Manager, hierover vertel ik jullie wel wat meer tijdens een artikel bij lifestyle. Voor deze studie ga ik vanaf 5 juni stage lopen in Duitsland en die stage zal vijf maanden duren. Hopelijk kan ik jullie vanuit daar vele dingen vertellen over de mooie omgeving. Jullie kunnen mijn artikels bij lifestyle, reizen en food lezen.

Ik hoop dat jullie het wat vinden,

Tot snel!
Liefs, Carlissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten