woensdag 22 mei 2013

Introduce yourself: Melissa

Hallo meisjes!

Ik zal me ook even voorstellen, mijn naam is Melissa, 19 jaar kom uit Friesland en geniet op het moment van mijn gap year.
Ik heb goed gebruik gemaakt van mijn gap year door te gaan werken in Nieuw Zeeland, helaas ben ik alweer een tijdje terug in Nederland en zal ik in September beginnen met de studie Psychologie aan de VU in Amsterdam.

Ik hou ontzettend van mode en alles wat er mee te maken heeft (vooral shoppen!), daarnaast hou ik van muziek, reizen, films, paardrijden, gezellige dingen doen met vriendinnen en last but not least.. uitgaan!
Ik vind het geweldig om lekker de hele nacht te dansen en laat dan ook het liefst geen feestje aan me voorbij gaan.

Zoals ik al eerder aangegeven heb interesseer ik me enorm voor mode en hier zal ik dan ook voornamelijk over gaan schrijven onder het kopje ‘fashion’.

Heel veel leesplezier!

Liefs,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten