donderdag 23 mei 2013

Introduce yourself: Kirsten

Hi girls,

Laat ik ook eens mijzelf voorstellen.
Ik ben Kirsten, 20 jaar en woon in Drenthe.
Momenteel ben ik bezig met de opleiding Coördinator Beveiliging en hoop er snel klaar mee te zijn.
Ik ben werkzaam in de beveiliging en werk tijdens evenementen en voetbalwedstrijden.

Dingen waar ik van hou zijn onder andere: koken en dingen bakken, fotograferen en dan het liefst in de natuur, lange wandelingen maken met mijn hond, skeeleren, veel muziek luisteren en dan vooral uit de 80's en 90s, en post-crossing vind ik ook erg leuk om te doen.t
Ik zit bij een malletband en daar speel ik op de bells. Maar eigenlijk zijn er te veel dingen die ik leuk vind om te doen om nu op te noemen.
Ik hoop dat jullie net zoveel plezier gaan beleven aan de blog als ons.

Liefs, Kirsten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten