dinsdag 21 mei 2013

Introduce yourself: Rosa

Hee meisjes (of misschien wel jongens :o)

Laat ik mezelf ook eventjes voorstellen!
Ik ben Rosa, 19 jaar kom uit Den Haag en studeer op dit moment nog Rechten.
Ik ben erachter gekomen dat dit toch niet echt iets voor mij is, en ben momenteel dan ook druk bezig met het zoeken naar de juiste studie.
Dit zal waarschijnlijk iets met gezondheid en voeding worden, aangezien ik me hier de laatste tijd heel erg voor interesseer!
Ben dan ook volop bezig met hardlopen en gezonde voeding.

Verder hou ik heel erg van muziek, en dan vooral van Jack Johnson, John Mayer en Mumford & Sons vind ik ook een geweldige band!
Ik heb ook een tijdje gitaar gespeeld maar heb daar jammer genoeg niet echt meer de discipline voor nu ik niet meer op gitaarles zit.
Daarnaast kijk ik ook graag films, vooral als Johnny Depp erin speelt, en vind ik het leuk om m'n nagels te lakken(goede cobinatie haha).
Vind het superleuk om m'n ei op deze blog kwijt te kunnen, en mijn posts zul je vooral in de Beauty & Health categorie vinden.

Ik hoop dat jullie net zoveel plezier zullen beleven aan deze blog als ik doe!

Liefs, Rosa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten