donderdag 23 mei 2013

Introduce yourself: Lisa

Hello readers, het wordt maar eens tijd dat ik me ook maar eens voor ga stellen.
Ik ben Lisa, achttien zomers jong en ik kom uit Noord-Holland.

Momenteel doe ik de kappersopleiding, maar weet ik niet meer zo goed of ik dat nog wel wil doen...
Maar daar ga ik jullie natuurlijk niet mee vervelen!
Dus laat ik het daar maar bij zitten en ga ik je leuke dingen vertellen.
Sinds twee jaar zit ik op kickboksen, wat ik met alle liefde drie tot vier keer in de week doe.
Ik sta bij de mensen die mij kennen bekend als het rustige en lieve meisje... totdat ik in de dojo sta.
Dan is er haast niets meer over van dat rustige meisje en komt er een energie naar boven die er hoognodig uit moet.
En jawel, daar horen ook de boze gezichten bij!

Verder houd ik erg veel van muziek, zo ben ik een groot fan van John Mayer.
Ook houd ik van de muziek van Robin Thicke, Ed Sheeran, Macklemore en Emeli Sandé. Ook kijk ik graag series en films, houd ik van lezen, schrijven, voetbal, uitgaan, creatief bezig zijn en natuurlijk alle meiden dingen die je je maar kunt bedenken!

Mij zul je vaak onder het kopje van Beauty & Health vinden en ik hoop dat je ervan zult genieten zoals ik dat doe! Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten