dinsdag 21 mei 2013

Introduce yourself: Noemy

Hallo iedereen!

Ik ben één van de negen meiden die meewerkt aan deze blog.
Ik zal me even voorstellen, ik ben Noëmy, 20 jaar oud en ik woon in het oosten van het land.

Momenteel ben ik werkzaam in de gehandicaptenzorg.
Vorig jaar heb ik mijn MBO opleiding sociaal agogisch werker gehandicaptenzorg afgerond.
In de toekomst wil ik graag een HBO opleiding gaan volgen.
Maar voor nu ben ik heel erg blij met mijn baan en behaalde diploma als begeleider.

Ik houd ervan om boeken te lezen en films te kijken.
Daarnaast volg ik ook vele series.
Ik heb vroeger 8 jaar lang op dansen gezeten, maar nog steeds is dit mijn grootste hobby.
Verder vind ik beauty & fashion heel erg interessant en leuk.

Ik ben super blij dat ik deel uit mag maken van het blog Dream-catchers.
Mijn artikels zullen te vinden zijn onder het kopje ‘Beauty & Health’.

Ik wens jullie heel veel leesplezier!
Veel liefs,
Noëmy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten